Τουρισμός 

2019-02-07

1. Ενίσχυση της ταυτότητας της περιοχής μας που θα στηρίζεται στα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα με έμφαση: στο Σουφλί που αποτελεί τη μόνη Ευρωπαϊκή πόλη που ασχολείται με την παραγωγή μεταξιού και την εκτροφή μεταξοσκώληκα, στο Εθνικό Πάρκο του Δάσους της Δαδιάς που ενδείκνυται για ανάπτυξη περιβαλλοντικών δράσεων και περιπατητικών διαδρομών, στο απολιθωμένο δάσος της Λευκίμης και στα μεγαλιθικά μνημεία Ρούσας-Γονικού, ως στοιχεία ιστορικότητας της περιοχής, στην περιοχή της Λίμνης Τυχερού και την επαναφορά της σε ένα πρότυπο πάρκο βιωματικής σχέσης με τη φύση.

2. Ανάπτυξη νέων μορφών τουρισμού: αγροτουρισμού, οικοτουρισμού, πεζοπορικού, θρησκευτικού, υπερηλίκων και προσέλκυση νέων επισκεπτών για αυτές τις μορφές και για τις τέσσερις εποχές του χρόνου. Με αυτές τις ήπιες μορφές τουρισμού οι επισκέπτες μας θα πρέπει να γνωρίζουν τους αγροτικούς μας χώρους, τις αγροτικές ασχολίες, τα τοπικά προϊόντα, τις παραδοσιακές κουζίνες και τα πολιτισμικά στοιχεία της περιοχής μας. Επιπλέον, στα όρια του δήμου μας η θρησκεία και η πίστη είναι πανταχού παρούσες με κορυφαίο σημείο την Ιερά Μονή Παναγίας Πορταΐτισσας στην Κορνοφωλιά. Μένει μόνο η οργανωμένη και στοχευμένη ανάδειξη των λατρευτικών χώρων και μνημείων ασύγκριτης πολιτισμικής αξίας για την προσέλκυση προσκυνητών με κίνητρο το θρησκευτικό συναίσθημα.

3. Ανάδειξη και προστασία του απολιθωμένου δάσους της ευρύτερης περιοχής Φυλακτού-Τυχερού που χρονολογείται στα 40 εκατομμύρια χρόνια πριν από σήμερα, του αρχαιότερου στην Ελλάδα και ενός από τα σημαντικότερα γεωλογικά μνημεία στον κόσμο.Το μοναδικό αυτό γεωλογικό μνημείο, που αποτελεί πολιτιστική μας κληρονομιά, έχουμε υποχρέωση να το αναδείξουμε με τη δημιουργία ενός μουσείου στην περιοχή, ώστε να στεγαστούν και να προστατευθούν τα ευρήματα που σήμερα παραμένουν διάσπαρτα και εκτιθεμένα σε διάφορα σημεία του νομού, καθώς και μικρών κέντρων πληροφόρησης, περιπατητικών διαδρομών και μικρών γεωπάρκων. 

4. Δημιουργία και ανάδειξη διαδρομών με διεθνείς προδιαγραφές, τουριστικού ενδιαφέροντος σε συνεργασία με μουσεία, Πανεπιστήμια, Αρχαιολογική Υπηρεσία, πολιτιστικούς συλλόγους, περιβαλλοντικούς, ορειβατικούς, ποδηλατικούς, προσκόπους, εθελοντές πυροσβέστες. 

5. Δημιουργία επικοινωνιακής πολιτικής, με την τοποθέτηση του Δήμου μας στις αγορές-στόχο ως προορισμό μοναδικής ταυτότητας για την αύξηση των επισκέψεων και της διαμονής. 

6. Δημιουργία ηλεκτρονικού οδηγού για τους επισκέπτες και τους Δημότες που θα περιλαμβάνει όλες τις επιχειρήσεις, τα αξιοθέατα και τα επισκέψιμα σημεία του Δήμου, τις εκδηλώσεις, τους πολιτιστικούς-αθλητικούς συλλόγους και τις δράσεις τους, αλλά και κάθε άλλη χρήσιμη πληροφορία για την υποδοχή των επισκεπτών, την καθοδήγηση και την εξυπηρέτηση τους. 

7. Γραµµή ενηµέρωσης για τις εκδηλώσεις της ηµέρας στις περιοχές του Δήμου. Δηµιουργία πενταψήφιου αριθµού µε χρήσιµες πληροφορίες για την περιοχή, τα επισκέψιμα σημεία και τις προγραμματισμένες εκδηλώσεις. 

8. Ενεργοποίηση ηλεκτρονικών µηνυµάτων για την προσέλκυση επισκεπτών στην είσοδο του Δήµου. Αποστολή SMS καλωσορίσµατος, όπως συμβαίνει όταν εισερχόµαστε σε ... ξένη χώρα.

9. Δημιουργία συμβουλίου εθελοντών ξεναγών και παροχή εκπαίδευσης και γνώσης για ομαδικές ξεναγήσεις στην περιφέρεια του Δήμου. 

Παναγιώτης Σκαρκάλας - Πολιτικό blog
Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα 2019
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε